:/-\:

2010-05-11
12:50:32

Tjatja bloggen ;).
Sitter här med Milton, han ligger och biter på ett ben och jag kollar på tv & dricker te :).
Kollar på animal planet ;), tycker synd om typ alla djuren, höhö..
Fast dom flesta får ju ett lyckligt slut :).
Nu är det en hund som kanske har canser och ägarna sitter och gråter för att han är bara tre år, han har knappt fått börja leva sitt liv :(.. Asså seriöst, alla djur dör fan i canser :(.
Nog pratat om det.

Jag hoppas att jag kan komma till skolan imorgon och till kursen idag!
Jag ääälskar kursen, särskilt fikat (a). Hihi, nej men jag ska försöka gå ;p.

Jag ska nog redigera en bild åt Ryder, Beccies förra hund ni som inte vet det.
Han var en av dom som dog i canser. Han var helt underbar, sjukt snäll, gjorde kanppt ett ljud.
Jag saknar killen, han var lite som min hund när jag var där (a), nej men jag tog hand om honom, hihi, asså lite extra bara :). Jag borstade honom, fyllde på nytt vatten, hällde i mat när den var slut. Jag ville alltid hålla i kopplet när vi var ute och jag gosade med honom hela tiden även när han inte ville (a).
Asså seriöst hur känslig är jag på en skala? , sitter här och små gråter xD, men jag saknar honom verkligen. Så fort ngn nämner fucking canser så tänker jag på Ryder. Har snart gått ett helt år sen han gick bort. Jag kan inte fatta det. Jag saknar dig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0