lots of löv ;), yes, that's right boy.

2010-05-13
21:07:25

Tja sötnosisar'
Sorry att vi inte har skrivit så mycket menmen..
Igår var jag, Emma & Beccie med Jimmie & Jesper, ruuligtruuligt :D.
Vi var inne hela tiden, vi hade tänkt att dra ner till stranden men det sket sig :p, det blir väll en annan gång ;).
Jaja, deet var galeet xD, inte i början men sen. Jag går inte in på detaljer (a).
Dom drog väll vid elva, tror jag.
Sen gick vi och la oss tolv typ, vi var aströtta :S.
Idag vaknade vi vid nio xD, asså seriöst, helt sjuukt ju.
Sen var vi uppe, gick runt, gick och garvade åt saker igår, höhö.
Sen var vi tvugna att dra typ tre :(, tråkigt nog men Emma skulle ngnstans.

Beccie och jag gick lite i affärer innan vi åkte hem.
När vi åkte hem gick vi först te beccie en snabbis och sen till mig.
Vi var här en timme eller så. Sen skulle beccie hem och äta.
Nu sitter jag här pratar med folk på msn.
Aja, skriver snart igen.
Kyssar.

Tack för en lyckad kväll igår Emma & Beccie. Jag älskar er verkligen mest.

Japp så sant så. Cassie leker, and let me do it ;).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0