min dag :D

2010-05-28
20:00:10

Hellou bloggen !
sitter och väntar på att Beccie ska smsa :D.
Då drar vi ut ;).
Ska berätta lite om idag nu :).
Det började med spanska, lite små tråkigt som alltid -.-.
Sen så var det matte men vi vattnade och tog hand om våra bebisar (växterna), nej men seriöst,
dom är som mina barn xD. Jag har ju haft dom sen dom var små frön (a).
Sen så var det svenska jag gjorde mitt prov det gick väll inte så bra men jag ska fortsätta på måndag, jag ber till gud att hon inte har rättat för då kan jag ändra (a).
Efter det var det mat :) och då hade jag slutat för att vi hade ingen idrott idag så jag stannade i skolan fyra timmar mer ! seriöst -.-'. Sen så var jag, Sewas, Emma & Jennie på slöjden och sydde. Beccie skulle ut med Bettan men kom aldrig tillbaka :'O.
Sen när läraren skulle ha lektion gick vi till datasalen och där var typ asmånga :p, eller nej men ganska många :P. Det var typ från sjuan, åttan och någon nia där inne :o.
Sen så kom 7b :P. Alla kom typ och slog Emma från alla håll? och skrek i hennes öra, gav henne massage typ xD.
Sen gick Giovanni & Nicolla in på våran blogg, gud va piiiiiiiiiinsamt det var :o, så jag gick ut därifrån och gick till 7c ( Fatima, Zeinab & Makdali). Sen gick jag tillbaka och då typ försökte dom gå in på våran blogg fortfarande? men Emma och Sewas försökte ta bort dom två. Sen när vi skulle gå för att Emma och Sewas skulle börja så höll dom för men sen kom emma ut. Då var jag och Sewas kvar, dom höll igen fortfarande. Sen kom Sewas ut så var stackars lilla jag kvar :'/. Jag sprang typ till Cristian i min klass och gömde mig hos honom. Då tyckte Nicolla & Giovanni att dom skulle smiska mig med en trä-sak -.-, aj, och dom gick från var sitt håll, om jag fick panik. Fast sen vet jag inte hur jag kom ut men Cristian höll på att gå ut så springer jag mot honom och skriker öppna dörren så sprang jag ut men då slog Giovanni mig på mitt finger.. aj -.-. Sen gick jag men då visade sig att Emmas spanska var inställd så hon typ dampade på att hon kunde gå hem för länge sen och jag håller med :').
Sen när vi är på väg till no:n för att hämta våra blommer så kommer giovanni och jag fattar ju inte att han skulle gör något. Så då kommer han fram till mig med sitt blöda papper i handen och slänger massa vatten i mitt ansikte -.- han gjorde det två gånger sen så kom Nicolla och Giovanni med papper igen och han springer efter mig och Nicolla efter Emma. jag fick det innanför tröjan -.-.. han bara garvade man ba: åå, tack va gullig du är:P.
Sen så gick dom och vi med. Sen när jag kommer med mina blommer så träffar jag honom igen ( Giovanni ).
Behöver jag en berätta vad han gjorde?, tur att mina blommer klarade sig (a). Jag spran iallafall ut på skolgården han tar ner mig och trycker upp det i ansiktet. Sweetie Emma gick och hånade mig sen när vi gick, haha.
Hon sa typ men cassie har det regnat xD. Hahah, jag dog av garv då xD.

Det var allt ska möta Beccie nu kyssar !


Skrivet av: emmma den bästaaaaa
2010-05-29
22:26:33

hahahahahaha du är så knäpp ibland men det är så kul Love you! :')<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0