Flipsyde ♥

2010-05-30
15:38:45

Hellou!
Har precis kommit från kursen. Det var härligt där idag :).
Milton går + men går - i att han skäller -.-.. *suck*.
Idag ska jag gå på bio med bästaste Emma, Elin & Beccie :'D.
Ska bliiiiii wonderbart! .. alla är samlade igen :') *snyft**snorkel*..
Det är ju en ännu härlig sak! allt är härligt, livet är härligt !.. eller okej?
Snacka om lyckorus?. Hm.. ska det bli sol eller regn idag :S? eller både och!? :'O.
Skitsamma om 45 min ska jag röra mig mot tuben yesyes ;).
har typ inget mer att säga.. ska typ träna lite svenska:).
Aja, hörs ikväll.. I think ;).
Bye..


Gammal & älskad låt ;), vecker många minnen ;).
Har jag berättat hur mycket jag älskar att redigera bilder ;)?
Oj va tiden går! nu måste jag börja röra mig puss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0