Mm.. Philadelphia himmelsktgott..

2010-05-30
03:21:00

Förlåt att jag inte har skrivit på en dag ;p, men kolla det är så här..
Våran statestik är helt retard *stav* så den visar typ att vi inte har några besökare och jag vet att
Aidulili drogar våran blogg (a)... och vem vill skriva om man "inte" har bågra läsare.
Till och med min andra blogg har mer läsare. Den hade typ sexton för ngn dag sen :o.
Nog om det :).

Idag..

Jennie kom till mig elva men jag var vaken då, moahaha ^-.-^y hon kunde inte överraska mig idag, tihihi.
Jag gjorde mig i ordning.
Klockan elva mötte vi Beccie vid tuben och då åkte vi till farsta och kollade på Eric/Erik? i alla fall sade.
Han var där idag. Jag och Beccie stod typ och garvade åt Jennie hela tiden. Hon bara putade på massa folk och trängde sig för att komma fram. Sen när hon skulle ta kort tog hon bara upp mobilen i luften och klickade.
Hon tog typ 100 bilder helt seriöst O.o. Hahahahha... Sen efter ett tag kom Jennie hon stod typ där i tjugo minuter eller något :). Efter det skulle Jennie hem :'/.
Jag och Beccie gick och kollade lite i affärer när vi ändå var där :).
Jag blev aaaasglad! jag hittade på bikbok ett par leggings med nitar eller knappar på sidan för bara 99 kr!
helt sick asså.. Sen ett linne på h&m för 49:50 mörkgrått. Vill jag ha linne ska jag gå till H&m inte Gina. Det är billigare och typ exakt likadana linnen :). Sen köpte jag en prisent te mammsen. Ni vet det är ju morsdag imorgon.
Fuck! mamma börjar jobba sju så jag måste upp 5-6 -.-..
Jaja, vad gör man inte för mammsen :).
Aja, jag köpte sån här pensel som man gräddar tex bullar. Ni tänker säkert what? vilken present, haha..
Mamma ville ha en ny sån, haha, så det var inte jag xD.
29 kr på clasolsson *stav*.

Imorgon..

Upp tidigt.. Ge mamma sin present.
Möta Beccie halv ett utanför vivo ska till kursen :).
Sen vet jag inte när jag/vi ska möta Emma.. men det klurar vi nog ut imorgon!
:thumbup:
Sen blire sex and the city! mamma blir säkert avis (a).. nejrå jag skoja bara..
Några säger att den är dålig :o.. jag hoppas inte det :S.
Aja, mina gurker.. eller oj kan det misstolkas? jag menar typ pussgurker xD?.
Skitsamma -.-..
Godnatt, alla människor !

Philadelphia himmelsktgott..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0