Biildeer

2010-05-09
01:23:12

Heej bloggen!
Sitter och smsar med Emma och snackar med Beccie på msn.
Idag träffade jag och Beccie Emma igen :).
Riktigt kul. Har saknat bruden sjuukt mycket. Man glömmer inte lätt människor som Emma.
Bara så att ni vet :*.
När vi träffades var det ganska tyst men sen rullade det på.
Vi ska typ ses imorgon oxå :D, skojsigt värre juh !
Ni ska få se massa bilder som jag inte har lagt upp :D.
Bara så alla vet så kollar jag på animal planet, tihihi.
Sitter och tjockar mig siktigt mycket hihi.
Ska vara social på msn nu pussar :* (L)


Så här går det till när beccie är i farten.

Amanda och Emma när Amanda var på besök. Jag saknar min syster :'(.

Så ser det ut när Pennini surar xD.

hihi, fötter xD.

egobild ;)


Blöta jag och beccie idag xD. Btw, Beccie langar skönaste minen :DxD, haha, yeah!

Balla jag och Emma i heta solglasögon, hihi.
Lite för små xD, ignorera mig TACK xD.


Skrivet av: amanda den snygga
2010-05-09
13:45:20

Saknar dig med syster! (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0