Va, ursäkta, vad sa du ? jag hörde inte (yy)

2010-05-18
20:15:06
Så, har ätit klart nu. Ska berätta lite om min dag för er nu. :) När jag kom hem från skolan så gick jag dirr ut på belkongen med lite bullar & satte mig & köket medans jag pluggade för jag var suuperhungry. ;p Öhm, men det slutade med att jag läste en tidning, gjorde en shopping-lista & målade mina naglar(?) Haha. Fick iaf en massa gjort på franska läxan så det var iaf bra. Har min fysik bok hos mamma & har inte orkat hämta den än så ingen no har jag pluggat & det är prov på torsdag! Elr jag tror iaf att boken är hos mamma. :s Annars vet jag inte vart den är. :o hehe, nu ska jag läsa lite bloggar, diska & sedan plugga lite franska & svenska. Pusspuss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0