vart är du cassie!? :O

2010-05-05
07:58:19

Godmorgon! Vi börjar tio i nio idag för att våran matte lärare har nationella prov med niorna, så då har vi en annan lärare som har gett oss sovmorgon(?) Haha, jag är inte helt säker menmen. :) Igår så spelade jag & Cassie diamanten + bakade misslyckad kola. :o Hehe, :s den blev bränd. Elr i botten & vi fick med det i kolan. Cassie lyckades nästan äta upp en hel & jag försökte äta på två men jag hann bara ta ngn tugga på varje men jag klarade det inte. :p Haha, så vi fick slänga alla. :') & i mitt hår så la dom i mörkt i hårbotten för att färga bort utväxten & la i mörka slingor & la i ljusa slingor till sist. Så dom rörde faktist inte mina toppar alls vilket å andra sidan var ganska bra så dom inte blev mer utslitna. :) Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0