10 november / Kul daag

2010-11-10
18:41:02
.
Hejhej alla söta! Kom hem för en stund sen. Åt direkt när jag kom hem så hann inte blogga då. Hade en låång håltimme idag så Cassie & jag gick ut med alla hundar & så. Efter skolan gick Cassie & jag hem till henne & pluggade.. typ? Haha, går inte att förklara. Vi är alltid heeeeeelt MongoliiD i hennes kök haha. :) Men lite pluggade vi iaf. Runt halv 6 drog jag för att möta upp min Sanna för hon hade varit med Julia hela dagen & jag skulle lämna hem henne. Efter det drog jag hem & åt. Drack ett glas mjölk till maten också! :D Hurrey! Som Cassie skulle sagt det. "det är så vi gör här i Stockholm"
Hihi, LOVE
Gammal bild från sjuan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0