11 november / in school

2010-11-11
10:14:15
.
Hej alla söta bloggläsare! Sitter i skolan nu. Har matte fattas nada! Haha det roliga är att hon heter nada också. :) men hon suger på att förklara, hon har Lixom förklarat det här som vi håller på med typ 3 ggr. -.- menmen, har bara haft engelska idag, vi var halva tiden i klassrummet och sen den sista halvan i dramarummet. Vi var i grupper och så. Och rasmus och sammi mobbade mig och matilda för att vi inte kunde hur många stjärnor det är På usa,s flagga.. -.- Haha xd. Iaf efter det hade jag matte och nu har jag matte igen för det är dubbelmatte. Men mina små sötnosar som jag sitter med gör matten såå rolig!;) Okeej ska sluta skriva nu har inget mer att berätta. Slutar 4 så Bloggar när jag kommer hem, och Bloggar kanske innan jag är hemma.:) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0