12 november / maraboupolka

2010-11-12
22:33:18
.
Hej alla söööta! Kom hem för en stund sedan. Har tvättat av sminket bara. Var ju ute med dom tre musketörerna. Vi drog ner till Morris, var där i en kvart kanske? Vi gick ist till snurran & var där ett tag & gjorde absolut nada! Drog vidare upp te hööökis igen & lallade runt där. Gick in på vivo också & skulle handla. Så fick jag höra från dom andra att dom som jobbar på vivo trodde att jag baxade. :O Haha, knaas asså! Skulle aldrig göra det från vivo. Är stamkund där juu?! Sen skulle alla hem, hängde med cassie ut & hämtade hunden & gick ut med honom. Sedan gick jag hem. Nu ska jag bara ta det lungt, kolla på en serie på datorn kanske? Aa, låter som ett härligt slut på fredagen! =) Xoxo BeccieGirl
Haha, fucked up luva.se ja-arå!

Tydligen tog Emma & Elin lite bilder när vi var hemma hos mig & väntade på att Cassie skulle äta? (:

Har laddat med choklad & mys-strumpor från Dollar$tore för 10 kr! Billigt & bra ;)

Skrivet av: världens bästa elin
2010-11-12
23:29:44

haha vafan, jävla chinese elin ^^ <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0