14 november - I thought we had something going on

2010-11-14
00:11:52
.
Häääääääääääj!
Kom hem för ett tag sen. Var ute med the girls. Runt kl halv 5 drog jag hem te Elin.
& sen runt halv 7 drog vi hem te Cassie för att vi inte orkade vänta på henne längre. :)
När vi hade hämtat henne gick vi te vivo. Vi var ute ett tag & så. Vi hittade inget att göra så vi drog hem te mig ist
& fixade chips & läsk & kollade typ 20 min på en film som typ söög.. Haha, sen fick vi för oss att sminka oss & fixa 80-tals frisyr enligt oss. (a) Haha, vet inte ens om man hade så, någon som vet..?
Vi drog ut runt halv 11 & tog lite bilder. Gick hem te Cassie & hämtade hunden, träffade Sammi, lämnade Cassie, gick med Sammi te skolg så satt vi där & pratade te typ kvart över 12. Elin & jag gick vidare ett tag te vi drog hem.
Så! Sådär har min dag varit. Nu ska ni få bilder. Puss! Eller ska jag säga.. Xoxo Becciegirl? ;)
Vi lever verkligen upp till vårat namn här. Haha :)
Shit! :O Tog 20 min för mig att ladda upp alla bilder! O:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0