14 november - I wanna know you're name

2010-11-14
12:36:51
.
Godmorgon! Vaknade typ halv 11 av att mamma kom in i rummet & väckte mig. -.- Så jag & lillesyrran har bakat. Tigerkaka blev det! Vet inte hur den blev. Kanske smakar skit..? Smeten smakade iaf skit, så vi får hoppas på att inte den gör det när den är klar. Idag skulle jag äta middag hos Elin med Cassie & hennes pappa. Men nej du! Då ska jag äta middag hos mormor & morfar ist. Så jag kommer väl & våldsgästar dom senare när jag har ätit & umgåtts ett tag. Hihi, nu kommer ju Elin veta det. Men skit samma! Elin jag kommer när jag har åkt från mormor&morfar bara så att du vet! :) Har precis kommit ut ur duschen, var riktigt skönt att duscha. Nu ska jag fixa mig lite, elr nej jag ska inte sminka mig idag, orkar inte tvätta bort sminket ikväll & så. Kanske plattar håret. Hmm, intressant detdär juu! ;D Xoxo becciegirl



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0