15 november - tell me would you cry 4 me?

2010-11-15
18:50:01
.
hmm, konstig bild, ser väldigt kobent ut..?
.
Hej alla sötnosar. Vad har ni gjort idag?Själv har jag varåt i skolan som vanligt & efter skolan var jag med Cassie. Vi hämtade upp Julia direkt efter skolan & så gick vi hem te mig, åt tigerkaka medans vi hjälpte Julia med läxorna. Drack lite thé också. Efter det körde vi blindbock. Haha, såå kul! Asså det kan ju vara så kul att leka såna lekar iblend. Jag tycker även väldigt mycket om kurragömma! ^^ Hihi, vi körde i alla fall det ganska länge. Sen så skulle Cassie hem & jag hängde med henne en bit. När jag kom hem åt jag, nu ligger jag i min säng & lyssnar på en gammal asbra låt! :) XoXo BeCcIeGiRl



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0