17 november - Will she come back? No one knows

2010-11-17
15:20:41
.
Hej! Kom hem från skolan för ett tag sen. Slutade 10 över 2 idag som varje onsdag. Sköönt! Gash Me ♥ onsdagar. + att det bara är 2 dagar kvar i skolan efter det innan helgen! :) Hurrey. Iaf, så fort jag kom hem så satte jag med & gjorde so frågor som jag ska göra innan so provet på fredag & så gjorde jag en fruktsallad på äpple & mandarin.. -.- haha. Letar som en tok efter vinterjacka nu också! Vill ha en snygg som jag kommer gilla även nästa år. Det skulle väl vara en fjällis? men jag vet inte. Tyckte jag inte passade på bra i emmas när jag provade den. Men får la pröva den en gång till (a). men jag skulle nog helst vilja ha en grön då trorja! fast en anna jacka jag även vill ha är en "north face". Den jackan Älskar men stoort Ä jag! men kommer nog aldrig få den. -.- Du vet om pappa köper skor så köper mamma jacka för ungefär Samma Pris Som Pappa!! -.-'''''''''''''''''''''''''''''''' Åh gud. Ibland vill jag vara som dom på ung & bortskämd. (a) Nej inte riktigt.. Men bara lite iaf. Jaja, nu ska jag fortsätta min jakt på den ultimata vinertjackan! XoxO BecciEGirL

Skrivet av: Pappa
2010-11-18
17:55:29

Trodde att du var med i ung och bortskämd som din mor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0