19 november - Bend over, Bitch. Ftschh, Ftschhh, Ftschhhh

2010-11-20
00:05:58
.
Hej sötnosar! Cassie sa att hon skulle berätta om våran dag så jag ska låta henne göra det. :) Så jag ska väl bara säga att Har haft såå kul hela dagen! Skönaste fredagen på länge asså. Hade kul i skolan ( speciellt på svenskan!!), kul efter & kul ikväll! Fuck you, Plocka dina kantareller! Hihi, how fun. Fick höra lite smaskens med nyheter idag också. Ooooooooooooo! :O iaf, efter vi hade varit ute i snön & lekt lite med Milton om Cassie berättade det? Så började jag & Elin gå hem & så stannade vi & pratade ett tag innan vi gick. Kom runt halv 12. Gjorde iordning lite chips, läsk, thé & en mandarin. :) Nu ska jag värma mig & ha det såå mysigt med min underbara dator! :D XoxoBeccieGirl


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0