23 november - Chaithé

2010-11-23
21:18:29
.
Hej! Kom hem för ett tag sen. Det blev en 20 minutare. Riktigt skönt var det. inte lika frussen  sen när man gick hem kan jag ju säga. Gjorde faktist lite chaithé när jag kom hem. har aldrig druckit det förut men jag blev sugen på att testa. Gjorde mitt egna recept kan man säga. jag hade vanilj thé för vi hade inget svart naturellt thé & så hade jag ingen kardemumma elr vad det är man ska ha i. Höhö, ska nu kolla på min äälskade serie som har tagit typ 151654153 år att ladda ner den tredje säsongen. Men nu jävlar! Xoxo becciegirl ♥
Ohmygod i can't belive it! Var asgott! Något ni verkligen borde prööva. :) fast jag skulle faht lite mindre socker. brukar inte alls ha socker i thé men det stog att man skulle ha det & jag tog till&med mindre än vad man skulle ha. FYI!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0