24 november - En månad kvar till Julafton

2010-11-24
17:10:05
.
Hej! har inget att berätta från skolan. Jag & cassie kämpade med att få Bullen ( Emma O ) att åka pulka med oss efter skolan som hon själv tyckte att vi skulle göra. >:-( Jefla Bullen! Så vi tog hennes saker elr jag gjorde det & så blev hon & malva mulade av några killar i klassen. ^^ Moahahaah! Höhö, nej skoja. Men iaf. Efter skolan så hämtade jag min lillesyrra från fritids. Blev så jävla hungrig, trött, grinig & så fick jag ont i huvudet på sista lektionen! Suck. Så när jag kom hem gjorde jag chaithé & en fruktsallad. Slängde mig i soffan & kollade på tv. Men nu blev jag sugen på att kolla kläder på datorn, blogga & sånt. Så nu ligger jag här & käkar lite marabou polka medans jag bloggar. Vanligt onsdagsmys! :) Xoxo becciegirl

Haha, bjuder som fan. Men man kan ju inte göra annat än att alska oss? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0