24 november - party in the USA

2010-11-24
18:25:08
.
& den sista bilden var bara för dig Cassie min lilla gullegutta! :D :*
.
Hello. Säger faktist godnatt redan nu. Nej jag ska inte gå & lägga mig än. Men jag ska ge internetet till mamma så att hon dels kan kika på min önskelista som jag har skickat te henne. :) (a) Hihi, om jag gör så så får jag ju dte jag vill ha! Lr hur? :) Ska lägga in en låt som bara poppade upp i mitt huvud som jag bara var tvungen att sätta på för att få bort det där jääääääääääääääääääääääääääääävla heartbreak even av The script som har gått på repeat heeeela dagen i mitt huvud! Höll på att bli galeen. jag satte först på den för att det skulle försvinna men nej du! Den fortsatte att spelas i mitt huvud & värre blev det ju när jag inte kom ihåg texten i mitt huvud längre.. -.- Haha. Asså STOORA problem jag har! :DDD:D:D:D;D;D;D;DDDDddd;ddddDddD:dDddDDddDdD

Var även tvungen att byta till en låt med text nu när jag skulle lägga in den på bloggen. KUL att allt går så bra! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0