26 november - Pulka!

2010-11-26
16:51:32

.
Hej! Har inte bloggat på ett tag nu känner jag! Men det har varit fullt upp igår kan jag bara säga. Drog te skolan runt 10 i 8. Direkt efter skolan drog jag hem te farmor & åt middag där. Sedan mötte jag upp Elin & Cassie så drog vi te morris & dansade. :) Skitkul vare! Snart ska jag dra ut med Aida, Emma & Cassie som inte svarar. >:-(
Cassie alltså. Hon sover väl elr ngt.. :'( Höhö, nej men ska nog ta & andvända den käre gamle hemtelefonen för att ringa henne! :D Haha, älskar fan hemtelefonen. :') Iaf, tebax te pulka. Ingen har typ en pulka. -.- Man kommer inte fram te mina pulkor i garaget, Emmas är typ på vinden elr ngt, Aidas är trasig. Så nu är det bara Cassie det hänger på. Men om inte hon heller har elr ngt så får vi la ta plastpåsar & åka på. Woohoow! Har inte med mig kamera. Den kommer gå sönder fan. Hähä. :)
XOXo Becciegirl



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0