27 november - fyllo

2010-11-28
01:05:15
.
Hej alla sötnosar! Var i farsta med brudarna idag. Julklappshandlade lite. Drog sedan hem. Runt 7 mötte jag upp Elin & sen Cassie. Vi mötte upp Erik & skulle mött upp Rasmus men han kunde inte. Det var svinkallt ute så runt 9 drog vi hem te Elin. Satt & pratade lite & så. En video sen kommer på när Elin rullade sig i snön för att Erik inte skulle skicka ett sms te en person. Haha, stackaren. :')
Runt 10 gick han.
Sen kl 11 skulle vi ut med Milton & då sitter det en fyllegubbe i Elins trapp! :o Vi vågade ju inte gå förbi, vi kom inte ens förbi för den delen. Han blockerade hela vägen, så vi kastade korkar på honom för att han skulle vakna men det gjorde han ju såklart inte. Vi försökta harkla oss, prata högt & så för att han skulle vakna & flytta på sig. Men det gjorde han inte. Efter ett tag så skulle jag försöka klättra ner på hennes räcke. Men just då så vaknar han. Haha, blev skiträdd!
Så jag sprang in hos Elin. Vi tänkte lixom kasta en sko ner på honom men då så istället ringde vi polisen. 10 min efter kom polisen dit så tog dom bort honom. Vi hade försökt få bort honom i 10 min så 20 i 12 ringde vi polisen. När polisen hade pratat med honom & fått ut honom ur porten så gick vi hem te Cassie & hämtade Milton. Då ringer Elins pappa & säger att han hade kommit tebax. Så vi gick hem te Elin för att kolla om han var där med det var han inte så Elin gick hem. & jag & Cassie gick också hem.
Väl hemma tog jag 2 glassar. Mums!
Är ju så varmt ute så det kan behövas med lite nerkylande glass. :)
XoXo BeccieGirl
Här tränar vi för fullt! Gosh längtar tills man kan gå sådär igen! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0