29 november - he was an angel

2010-11-29
08:15:16
.
Godmorgon! Har precis vaknat så är fortfarande ganska trött. Passade på att blogga när jag ändå väntar på att plattången ska bli varm. Idag har jag ju sovmorgon som varje måndag. Alltid lika skönt! =) Var beredda på att jag kanske inte bloggar mer idag men det är för att jag har prov till engelska imorrn & jag har inte pluggat något allt & så måste jag läsa en bok som jag har tills på onsdag. Den ska vara utläst! Jag vet inte med Cassie men hon kanske inte heller bloggar. tror att hon också kanske ska plugga. Men kika in ändå! Något inlägg kommer väl iaf mer. kanske ett när jag är i skolan? vem vet? :)
XoxO Beccie


dagens outfit!
kofta - ellos linne - only - jeans - cubus


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0