4 november / Skönt att prata ut

2010-11-05
00:25:39

Hej alla söta! Kom precis hem. Mötte ju upp E&E. Vi gick till Cassie & hämtade henne & efter det drog vi till morris. På morris kollade vi på film. Det blev 13 snart 30. Sen runt 10 drog Emma hem & vi andra gick hem till Cassie & hämtade Milton. Vi tog en långpromenad & kom in på lite saker som är jobbiga för mig så det blev lite tårar men dom är verkligen dom bästa lyssnarna! & det var så skönt att prata med dom. Men iaf, när vi hade gått ut med Milton på långpromenaden så lämnade vi av Cassie. Sen så var Elin & jag ute & gick te halv 12 & bara pratade. Nu sitter jag i sängen & chattar med Elin & Cassie medans jag äter ballerina kladdkaka vanilj. :) Mums! Dom smakar tyå bättre tycker jag, inte sådär mycket kakao smak då. Tänkte bara kolla på lite avsnitt av en serie men nej ni! Då skulle min syrra & hennes kompisar komma hem & kolla på tv! -.-'''' & pappa är så seg på att bygga väggen mellan oss. Så den är typ halvt klar & kommer nog vara det ett tag.. Menmen, saker man får leva med! :)
Pusspuss♥
Yes! Sådär såg mitt hår ut på kryssningen ^^
haha, vi satte på självutlösare & när vi hade tagit kortet frågade den dära gubben om vi ville att han skulle ta kort. Hihi, så snel ^^
Långbort.se
Hihi, söta Elin ON the dance floor :)
Vi ON the dance floor
Mömma
Det där köpte jag :), förutom den sista parfymen, den fick jag av mamma:)
Hmmmm, Who can it be!?
Take a tissue! :)

Skrivet av: Gabbie♥
2010-11-06
17:03:44

Åh ! Har också den parfymen! Den luktar så himla gott! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0