6 november / hatarN

2010-11-07
00:28:17
hejhej! Har precis gillat 40 saker på fb om saker man hatar! Hihi, bara för att jag e sååååå busig! Elr inte.. Höhö, som sagt så drog vi ju ut. Vi mötte även upp Tildie som förövrigt fyller år idag! GRATTIS GUMMAN!! :D :D :*** Love'ya!♥
Emma & malva. Efter vi hade mött upp dom på skolg så mötte vi upp Sammi & sedan Jimmie. Vi träffade på någon galen finne som tyckte Emma var bäst! Haha, superkul. ;) Asså Emmiitaah emma dåra. Gosh alla dessa Emmor.. Drives me crazy! Yaya, Drog iaf hem runt 10 för jag höll på att frysa arslet av mig. - Bokstavligen - Nu ska jag kolla på the secret life of the american teenagers. Btw Ska jag gå & lägga mig innan halv 3 idag! Måste det eftersom det är..... Söndag imorrn. & det är ju likamed skooola! HURREY :D Elr inte? Gud nu känner jag att det här blev ett väldigt gnälligt inlägg. Men glad e jag iaf! :) Puss♥
Har ingen annan bild på Tildie. Men denhär jag var ju också bra!
Det var i vintras. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0