8 november / Xoxo BeccieGirl :)

2010-11-08
16:26:27
.
Hej. Kom hem från skolan för ett tag sen. Var riktigt trött idag! Så idag ska jag försöka somna lite tidigare än vanligt, elr inte så sent som igår men förhoppningsvis runt typ 10 elr ngt. :) Hihi, har inte så mycket mer att berätta om skolan, franskan var skit tråkig som vanligt. -.- Har verkligen såå tråkigt där. Vet inte varför, det bara är så. :) Iaf, nu ska jag kolla på the secret life som vanligt dåra! & sen till middag blire tacos! Gud var så längesen jag åt tacos så jag tror jag dör! Hö-hö nej men nu ska jag sluta "babbla" på om ingenting. Vi hörs senare! Ska försöka komma på ngt roligt att skriva så Stay Tuned!
Xoxo Becciegirl.
Haha, asså det känns så stört att skriva så efter varja inlägg..

Asså den med Justin är ju sååååå dålig!

Skrivet av: emma :)
2010-11-09
20:43:00

hur kan franskan vara tråkig när jag är där? :O <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0