Bästaste fredagen på lääänge

2010-11-20
00:08:27



Heeeey är på topp humör!
Snackar med tre sugar bitar på msn nämligen Beccie, Elin & Emmsie. Kom hem för en halv timme sen? Har i alla fall varit ute med Elin, Beccie & Emloy. Jag hade det fan bäst, verkligen. Först möttes vi upp gick och letade atomat till Beccie så hon kunde ta ut pengar, efter det så mötte vi upp några. När vi var klara där drog vi till Morris för att träffa upp Erik & Rasmus. Elin skulle lämna en sak, men sen så stannade vi där. Jag skrattade hela tiden, så jävla kuliga grabbar :). Har fan samma humor som dom det visste jag inte :o. Rasmus typ garvade ihjäl sig så fort jag sa någor ;). Älskar folk som inte skäms för att garva, för sån är jag med. Jag garvar öppet och med typ helt öppen mun? haha :). Det är så jag gör det här i stockholm. Vid halv elva drog vi hem. Lämnade av Emma vid tuben. Senare drog vi hem till mig & hämtade vovven. Dom var så snälla mot mig idag och följde med mig och lämnade mig :D. Uppskattas mycket, mihihi ;*. När jag kom hem hade min älskade mamma gjort tée och lagt fram ett glas läsk till mig, naw, hon vet hur man charmar mig ;D. Ska vara lite social nu på THE M to the sn!
Bye bitches ;*!


Ni är min värld, mina andetag, min livsglädje och min kärlek. Låter så dramatisk, men det kommer från hjärtat! Kan inte uttrycka mig bra, men det jag vill säga är - "Jag kan inte leva utan er"..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0