BeSöKsReKoRd :D

2010-11-05
00:09:07



Heej alla!
Var ju hos Sofie idag, gjorde inte så mycket.. Kom hem vid fyra/fem? När jag kom hem hjälpte jag mamma med maten. Efter jag hade ätit la jag mig och sov. Jag var så trött. Gissa vem som ringer mig två gånger? B to the eccie. Jag ville bara strypa mitt lilla gryn ^^. Sen svarade jag och när beccie hörde min röst hon ba: men neeeeeeeeeeeeej! seriöst :'o. Hon vet på min röst när jag har sovit, min älskling. Aja, sen så övertalade hon mig att dra ut. Innan jag hann ut så gissa vilka som kommer och plingar på då? Beccie, Emma & Elin, man ba stalkers -.-', mihihi. Var ute med dom. Vi drog till Morris och sen gick Emma hem. Jag, Elin & Beccie gick bara runt & ut med Milton. Sen gick jag hem, kom hem för kanske tjugo min sen.

Nu ska jag bara lyssna på musik och min jävla mobil som ringer hela tiden. Vill inte svara, hihi.
Har den på ljudlöst så jag hör bara vibrationerna (a).

Hörs senare, puss alla älsklingar <3

Passar jag som fjortis?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0