Första advent

2010-11-28
16:07:57



Hello alla. Jag är fortfarande hemma. Jag vet inte vad som hände men äsch! Det är sköönt att vara hemma. Kunna äta sig tjock och vila upp sig tills imorgon. Det är ju en seg-måndag -.-.. Fast den börjar bra med en låång häärlig soovmorgon, haha, okej, nu tog jag väll i (a), men den är härlig i alla fall :)! Till tjugo i tio. SKÖNT!

Jag har checkat massa bloggar och då funnit lite musik som jag har laddat ner ;). Musik behöver man till måndagar och kanske extra kläder om inte snön går bort.. tror ni att den hinner göra det? Jag känner mig som ett offer när jag sätter min fot i skolan -.-.. och särskillt när man precis är utanför, men man får se. Jag kanske har tur imorgon :).

hörs senare ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0