första inlägget för idag

2010-11-20
14:02:42


Heey där, Cassie här :). Jag är så bra på att rimma. Jag har det liksom i mig, deep man! Som ni ser så är jag på väldigt bra humör eller så kanske man inte ser det? hm.. aja, jag är det i alla fall!

Igår innan jag gick och la mig så kollade jag klart på alla paradise hotel avsnitt som jag har missat pga skoljäveln -.-. Nu är det  problemet löst i alla fall ;).

Jag sitter just nu och messar med Elin, Emma & Beccie. Ville höra vad dom gör nu. Det måste man göra ibland så man vet vart man har dom ;D.

Har lite ont i magen faktiskt D':, ska äta lite nu. Sen får jag inte något mer -.-, måst bli jätte hungrig så jag kan äta upp hela pizzan på greken ;).
BYE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0