Godmorgon/ hos Sofie bebusen ^^

2010-11-04
13:42:18


Hejhej alla :).
Sheat redan så många läsare och jag har inte skrivit något, sorry för det!
Just nu sitter jag här med Sofie nu. hom plattar mitt hår, najjs. Snart ska vi dra ut och typ göra något.

Igår så sov ju jag här, ruuligt som vanligt. Vi tågluffade lite och träffade några killar som Sofie kände, höhö..
Fyfan, va roligt det var. Han satt sig på sittplatserna mittemot oss och började trumma och kolla på oss. Sen började dom säga Sofies efternamn skithögt. Jag höll på att dö av garv, men Sofie försökte låtsas som om hon inte hade sett dom. Sen var vi typ bara hos Sofie. Vi köpte massa godis och tjockade i oss. Jag är inte sugen på chocklad längre -.-''..

Träffade en gammal "vän". Nej men det är typ en kille som är son till mamma bästavän. Vi kände inte igen varandra först. Han räckte fram handen & presenterade sig, haha. Konstig som jag är kollar jag på honom, pekar och säger är inte du ... son? och så först kände han inte igen mig, men sen så ;).

Ska vara liite socialare nu pöss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0