I might can be young and stupid, but you are insane

2010-11-01
22:27:18

Hello guys! Jag var ju hos Elin och färgade hennes hår. Det blev jättebra, första gången jag färgade någons hår bra :). Sen färgade Elin Beccies hår & jag tog ut hår från hennes slingmössa eller vad man säger. När dom var klara så kollade vi på massa gamla bilder, gud vad jag garva! så fula på mig x). Vi gick ut senare.

Kom hem för 20 min sen.

Nu sitter jag och äter mina toast som jag har gjort. Bloggar senare bye!

Till Emma: Geeeeeeeeeee faaan i att färga blont! seriöst Emma vi ska ju vara brunetter i våra fjällisar ^^. Bästavän snälla, jag kan hjälpa dig att slinga ditt hår sen.. Vi köper ljusare brun och senare slingar det. Det är ju great, eller? puss på dig ;*

Skrivet av: Emma
2010-11-02
15:29:52

men åååååååååh, så tråkigt att ha den hårfärgen jag har nu. seriöst har ju haft denna typ 3954850 gånger förut också, vill bara ha någon annan färg än bara bruuuunt -.- Puss på dig med!

Skrivet av: Emma
2010-11-02
15:30:01

men åååååååååh, så tråkigt att ha den hårfärgen jag har nu. seriöst har ju haft denna typ 3954850 gånger förut också, vill bara ha någon annan färg än bara bruuuunt -.- Puss på dig med!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0