Jag är inte döv, jag bara skiter i dig.

2010-11-02
21:49:05


Hej allihopa!
Kom hem för några minuter sen, hade varit hos Sofie som jag sa.
Vi hade skiiit kul. Jag älskar att vara där, med henne och så älskar jag henne. LoveU gumms!.
Vi lekte lite med elden (a). Det kommer en video kanske måste kolla igenom den först. Sen så åt vi, efter det drog vi ut och knasade oss. Först lekte vi lite med eld igen, sen så gick vi runt och snacka. Vi drog senare till ett solarium och värmde oss tog tre bilder typ, sen så tåg luffade vi. Vi skulle typ till sansborg eller vart vi skulle, men vi fattade inte hur vi skulle komma ut från kärrtorp, haha. Retard.se! Det var i alla fall, jättekul, fast det är det alltid med henne :). Vi tog massa bilder som jag ska sno från Sofie när hon har lagt upp dom.

Nu ska jag surfa runt lite, hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0