O.o Du är så blää Beccie >:-(

2010-11-24
20:38:26



Heeelllooooo mina mongosar :). Jag är FET med glad ;D. Fråga mig inte varför, det bara är så. Kollar just nu på family guy med ett halvt öga. Jag vill åka pulka, nununununu! Ooh -.-.. Jag somnade när jag kom hem, så när jag vaknade var det mörkt. Det var bara att glömma den idén då. Jag tänker inte vara på högdalstoppen när det är mörkt, never! Det är ju bara att ge kroppen till döden O.o. Asså ser ni vad jag skriver? Jag är ju läskig. Det är sånt här jag tänker på hela tiden jag lovar! Ni ska bara veta hur jag är när jag går på kvällarna. Jag kollar bakom mig 24/7 och sykar typ varenda en? Jag är fan en skum rädd unge -.-.. Jag borde söka hjälp O.o.

Mamma har redan börjat julpynta, asså hjälp.

Nu ska jag kolla på tv, hörs senare, puss!


Fett sööta små flickor ;).

Asså jag har sååå fulaa bilder på min data som är tagna för ett år sen och över, men jag kan inte radera dom! Jag får typ så här ångest? Det är "minnen" skriker mitt huvud. Bilderma är från sexan och när jag hade brytit benet. Finns det någon mer som har det här "problemet"?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0