Polka :D

2010-11-14
14:07:30



Halloj :)
Cäässie is here. Sitter just nu och tar lite ego bilder, mendan jag lyssnar på mina irriterande grannar som jag hatar mest i hela väääääärlden. Det låter som om jag har elefanter som bor över mig? asså lyft på fötterna människa och man behöver inte springa så fort man ska till ett nytt rum.. irriterande -.-.

Nog om det. Idag ska jag äta hos Elin, vi ska äta potatismos med något. Vi ska förnya dom gamla minnena då jag åt potatismos där som jag vet inte vad? En hel tallrik med bara potatismos åt jag ;). Så det kommer att hända..
Sen ska jag hjälpa mami med tvätten..

Aja nu ska jag vara social på msn puss..


Det handlar om att bjuda på sig själv ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0