Rulla på i sthlms terräng, det är titeln jag vill åt

2010-11-22
21:58:55



Heey förlåt mig alla för BAD upd, men jag har faktiskt pluggat och jag är så glad över det :). Jag har pluggat spanska, engelska & svenska, gick super. Ska snart sova. Jag är sjukt trött. Beccie pluggar oxå så det är därför hon inte bloggar. Hon ville att jag skulle ta hand om bloggen idag, men hon visste nog inte hur mycket jag hade.

Idag: Har det varit en lugn dag. Blev bara sur på några, inte för något speciellt eller för mig är det. Musik, spanska, lunch, matte & no. Kom hem satt mig vid datan till halv sex. Stängde av. Somnade vaknade sex, då åt jag. Efter det satt jag mig och pluggade och vid halv nio satt jag mig vid datan.

Ska gör en hissar och dissar lista bara för er nu så. Håll koll!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0