Sockersug.se!

2010-11-03
14:58:54




(Tagen från Sofie, från igår)
Ser man att det är ett hjärta ;)?

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men det får rulla fram. Så shout! Hihi, jag sitter fortfarande i nattkläder. Jag är jättetrött, måste typ sova lite. Just nu sitter och chattar med sötaste Sofie & syster Amanda.

Jag kommer röra mig mot Sofie vid fem tiden, om jag får sova där. Kommer att bli sjukt kul, vi har redan lite idéer på vad vi ska göra :).

Ikväll kommer ju Rebecca&Elin tillbaka från deras kryssning. Hoppas dom har haft det kul! Jag hoppas oxå att dom ska komma med lite roliga nyheter (a). Dom kommer nog att lägga ut massa bilder, så där har ni något att se fram emot.

Nu ska jag ringa mamma & gå ner till vivo för att handla något. Jag är lite sugen på ngt.
Hörs senare, pössar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0