Summer beauty

2010-11-24
22:57:28



Ska snart röra mig mot sängen, fast att jag inte är trött. Jag måste bara vänta lite, för jag har smörjt in mina ben med Nivea - summer beauty. Det här är andra dagen jag har använt den. Det står att på femte dagen av användning så kommer jag att få en vacker & solbrun hud. Det låter najjs huh? Blir det bra och inte ser fläckigt eller ser orange ut, så kommer jag att smörja in hela kroppen med krämen, i ansiktet, på armarna och så.. haha, man behöver färg på liket :). Canserboxen är bättre. Det ger bättre resultat men jag tänker inte lägga ut mina pengar på sån skit. Jag gör redan massa dåliga saker mot min kropp, men där får det räcka. Tänker inte leda den mot hudcanser, vill inte bli hur sjuk som helst när jag blir stor ;).

Godnatt, n00bs :D.


Fick den i huvudet precis när vi snackade om sommaren, höhö..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0