Next duschen

2010-11-30
22:41:16


Hejhej alla fiina läsare :). Har bara suttit vid datan sen jag kom hem och nu är jag klar med det. Ska röra mig mot sängen nu. Var det någon som såg paradise hotel? Jag blev typ skitglad när jag såg Julia komma tillbaka =). Tycker hon ska ha ut Johannes nu (a), men han är en sån player.

Imorgon blir det hem och läsa en bok till svenskan och plugga till spanska testet på torsdag. Händer inte så mycket den här veckan. Det är såååå skönt.



Rökelser - Jag har alltid gillat det. Det luktar så gott och jag får typ upp massa minnen från olika platser jag har varit på och skänt den lukten.. Rökelser är BARA härligt tycker jag.

( bild tagen från google )
Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0