1 oktober / helt fucking awesome! Bäst i stan eller vad? ;)

2010-10-01
13:16:21
Hej! Det har varit orientering idag. Det var faktist ganska kul om jag ska vara riktigt ärlig. Asså, ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄlskaar mina små fikonbrudar asså! Ni e så jävla underbara. En minut utan er asså det finns inte. Ni e fan dom helt jävla bästa människorna på jorden & jag e helt jävla glad över att ha er! vet inte vad jag skulle gjort utan er asså. Ni e verkligen bäst! ♥
Heart.se! :) Yaya, efter det åkte vi hem & när jag kom hem så hoppade jag direkt in i en dusch. Skönt! Snart ska jag föna håret & sen ska jag platta det. Lyssnar på musik just nu. Har gjort det sen jag kom hem. Blir glad av musik fan! Nu ska jag fixa mig & lyssna på musik. Vi ses när vi ses.
PUSS

Skrivet av: Emma
2010-10-07
19:31:38

naaaawi, fin text hjärtat! Love you too :)<3 Men hörrni, ni suger på att uppdatera.......Jalla jalla kunderna väntar! Hahaha :D<3333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0