24 oktober / Skrattdamp på HÖG nivå!

2010-10-24
22:29:35
Är hemma nu! Har varit en myys dag med dom 2 mupparna. Mötte upp dom på skolg. Sen gick vi ner te gubbängen & satte oss & drack päroncider. Haha, vi är ju bara för knaas! :) Runt halv 6 drog vi hem te mig för att jag skulle äta. När jag hade ätit så fick jag för mig att ta Elins mobil & gömma den? Så vi var helt galna på toan & i hallen & jag vet inte vad! Svårt att förklara så att ni förstår men asså gaalet vare. & sen så sprang & sjöng vi hem te Cassie för att gå ut med Milton. :) Efter vi hade varit ute med Milton så gick vi hem te Elin. Där satt vi vid datorn, pratade lalala. Åt glass, var super snälla mot Elin ett tag kallade henne för "miss" & "Elin den allsmäktige". Sen så var det knaas när vi skulle gå hem också. Skit kul har jag haft idag verkligen! Iallafall, kom hem runt 10. Nu ska jag platta håret & kanske fixa mina vantar. Får se om jag orkar. :)
Love
Lite bilder från dagen som lovat :)
Säger Godnatt nu så ses vi imorrn! :love: :love:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0