25 oktober / monday morning

2010-10-25
08:56:26
Godmorgon söta bloggläsare! Mitt internet har varit knaas så jag har inte kunnat blogga tidigare nu på morgonen. Men nu är jag iaf här! Jag sitter här helt fixad & klar. Snart ska jag gå te Cassie & hämta upp henne för att sedan gå te skolan & börja dagen med musik. Efter musiken trorja att vi har lunch? Elr nej, vi har nog en lektion innan det kanske. :) Äsch jag vet inte. men musik har vi iaf först. :) Vi ses efter skolan elr ngt! LOVE

Mmh, Schmexxie!
Today I'm wearing this:
Mjukis - Gotland
Linne - h&m
Kofta - h&m Divided

Skrivet av: Gabbie♥
2010-10-25
11:46:18

Hej du har chansen och bli veckans blogg på min blogg! Det är bara o klicka in o anmäla sig



Kram!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0