Är född som en stjärna och ska dö som en legend!

2010-10-12
21:10:15

Hejhej allihopa! ^^

jag har inga läxor den här veckan :D.
Hurrey ^^. Idag var det skola var ganska trött :/..
Den var inte så kul eftersom att han inte var där (a).

Guess what! fick VG+ idag *blink*.
Det var på en svenska sak skiitglad :).
Sen så fick jag jättebra omdöme på min uppsatts inge negatift :).
Jag tror att det kommer att bli bra, hope so ;).
Svenska är typ det ända jag klarar av -.-'
Min svenska mycket bra ;)!

Efter skolan drog dom tre vännerna och Emma hem till Elin.
Det var mys där! som vanligt, vi åt massa chocklad :).

Kom hem typ precis ska chatta med min pääälskling Amandaaah :).
bye.

Vet ni !? jag ska köpa Emma fjällis för BARA 100 kr gissa hur glad jag är !?

Där är den ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0