Emma finaste Johansson, jag älskar dig :')

2010-10-31
17:53:58

Hej där! Jag kom hem för någon timme sen. Nu sitter jag i vardagsrummet. Jag är jätte trött så jag tror jag stannar hemma ikväll men vi får se. Ska i alla fall hjälpa mamma med tvätten för att jag är så snäll ^^..

Jag har bestämt att lägga undan 500 kroner nu i två månader så jag kan köpa en fjällis sen så är det jul så jag får väll lite hjälp (a).. Vill ha en i grön men mamma sa att man lätt tröttnar på den färgen, så jag ska köpa en svart :). I am soo happy!

Nu ska jag tare lite lugnt, bye!


Skrivet av: Emma
2010-11-01
17:15:52

Sååååååååååååå söt! Älskar dig också Cassie :D<3



Haha yeaaaaah.. you and me, fjällräven creeeew haha :$


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0