Gosh! Grattis älskling :*<3

2010-10-14
22:05:23

Tjatja bloggen ;).
Sitter här och drogar en låt. Kommer inte lägga upp den, haha.
Det är inte för att den ska vara "hemlig" utan för att ni kommer tycka att den är dålig.
Det är en rapp-låt, men den säger mycket som jag har varit med om. Tar upp massa gamla minnen.
Saker jag både ångrar ochaldrig vill glömma.

I alla fall, fick lite goda nyhete från en av mina bästavänner. Grattis gumman, skit glad för dig ;*<3

Sorry för om bloggen har blivit så deppig från min sida. Asså den kanske inte har blivit det men
jag har blivit väldigt deppig. vet inte varför men det kommer att försvinna, I hope so.

Jaja, sweetiesar ska sova nu är sjukt trött.
Godnatt älskar er alla :)
<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0