Naaw..

2010-10-29
23:56:08


Bara för att ni är så duktiga på att besöka våran blogg, så ska jag blogga :).

Hej älskade läsare!
Kom hem för en timme sen. Hade varit ute med mupparna :') *happyface*.
Jag lovar, dom är det finaste jag har i mitt liv. Jag får alltid skrattdamper.
Vill ni veta vad vi försökte lära mig idag? eller Emma försökte lära mig och Elin. För Elin gick det ganska bra, för mig.. njae. Emma skulle nämligen lära oss att skaka på rumpan fort. Jag lovar. Jag stod där och svängde på allt förutom rumpan, höhö.. lite mer övning, kanske.

I alla fall, vi var ute och gick. Gick runt i hela hökis. Riktigt skönt att få prata av sig.
Förutom om mitt misstag igår. Jag skämdes så mycket. Jag kämpade för att hålla tårarna inne.

Det är lungt nu mellan honom & mig, men äsch.. jag var bara ett rent as mot honom.
Orkar inte berätta för er. Inte för att ni inte ska få veta. Jag bryr mig egentligen inte om folk vet men jag SKÄMS SÅ IN I *piiiiiip*.

Nu glömmer vi det här.

Skit mysigt i alla fall..

Är hemma nu sitter i vardagsrummet med cola. Ska snart sova jag är super trött.
Pease and love people!
Bye

Här får ni en bild från i somras på kärleksparet (a)..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0