Najsigaste kvällen på länge!

2010-10-31
09:32:06

Heej sötisar. Inatt sov jag hos Beccie. Riktigt rolig kväll! Först bakade vi pizza, sen så klädde vi oss till emos och drog ut. På bilderna vi tog, så hade vi det lite knasigt. Ingen visste hur ett emo poserade på bilder? Så det blev väll lite fjortis-style.. Sen gick vi i alla fall ut. Sen träffade vi några grabbs så vi började vi varar med dom. Sen drog vi hem kollade på paradise hotel och sen sov. Det var det, riktigt nice dag :). Nu måste man vänta ett år till, till nästa halloween. Det suger lite sådär..

Jag kom hem för en timme sen, asså 8! fråga mig inte varför. Fast på ngt sätt glömde jag att ställa om klockan-.-.
Även fast jag visste att man skulle.. thats suck! Ska ut med Milton snart och sen så rör jag mig tillbaka.. mot nya äventyr.. haha, vilken n00b jag är ibland, fast då ska vi inte snacka om Emma (a). Jag märker att jag mobbar Emma ganska mycket.. Hahah, men det är för att jag älskar dig Emma & jag vet att du vet att jag skojar ;*. Fast du är ändå en n00b! Jag bloggar senare, puss på er! :).

Jag just nu..

Skrivet av: Emma
2010-10-31
17:00:23

driiiiiiiiiiv inte, du mobbar mig HELA TIDEN och inte "ganska mycket" Vet att du älskar mig ändå cassie, ooooooooh and i love you (a)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0