Vadå nej vad är det med dig ;)

2010-10-09
00:21:59

Hello har ni saknat mig !? ;D

Nu fick jag vara inne på datan en timme.
Amanda ser du det här så svara på msn! jag behöver prata med dig med.

har kommit hem från morris.
Jag hade jättekul. Emloy kom och besökte krökis (a).
Min älskade bajsluktande jävla Emloy :*.

Mihihi, sheat jag har massa saker att säga men jag vill inte berätta för alla så tyvär kan jag inte säga ngt.
Ledsen att jag berättade att jag hade massa saker att säga? haha störd.se -.-'.


Skrivet av: Emma
2010-10-09
21:36:26

buuuuuuuuh jag gillar att lukta bajs :((((( Ni gillade min lukt, erkänn! Stank ju också.. mmh verkligen. puss på er båda bästisfestisar (a)<3333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0