10 augusti / You might want to sing it note 4 note

2010-09-10
23:37:58
Hej, hej, hej, hej, hej! :) Är hemma nu från en great dag! Började med att gå te skolan. hade ett prov då. Gick helt okej trorja. Iaf, efter skolan drog jag hem & började kolla på en film som dom pratade om i satc i ett avsnitt. :) (a) *heart* Sedan skulle man ner te Prinsen & äta med Aida, Cassie, Elin & Matilda. Elin mötte upp mig så väntade vi på dom andra. När dom kom beställde vi & åt. Fick fan skrattatack där! Efter det så gick jag hem, kollade lite mer på filmen & sedan mötte jag upp folket. Vi drog på Morris. Där gick vi runt, spelade kort & pingis & så. Mötte även Olivia på Morris som vi var med hela kvällen. Runt 10 började vi dra oss hem. Vi gick med Olivia en bit & så. Efter det gick jag hem iaf. hann vara hemma i kanske en halvtimme? Sen ringer Cassie & frågar om jag ska ut. Så då drog jag ut & vi var ute te ungefär kvart över 11 då gick vi hem. Nu ska jag äta äpple, dricka thé & kolla på filmen. :) Puss♥
Sakerna jag beställde hem från h&m

Skrivet av: jennie
2010-09-11
18:05:26

beccie du och dina väskor :P hur många väsker har du nu:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0