13 september / nya veckor, nya vanor

2010-09-13
17:47:43
Hej alla söta blogg-läsare! dagen idag har varit riktigt regnig som alla som bor i sthlm vet? ;) Fick sluta tidigare idag för att vi fick ett papper som vi ska göra hemma tills imorrn. -.- Läxor LäxoR LÄXOR! Dör typ. Men så bra som jag är så gjorde jag det pappret & rättade felen som jag hade i min matteläxa innan jag drog ut med Cassie. :) Vi gick runt med Milton ute i regnet i kanske en timme elr så. kom iaf hem runt 5. Btw håller jag på att läsa en sjukt bra bok! :) Elsas mode heter den & den är skriven av Sofie Fahrman. Ni vet modellen..? Iaf, den handlar om New york, sthlm, en småstad typ Borås elr ngt jag vet inte. ngt på b iaf. är en Borås en liten stad? Haha, dte var iaf en liten stad aa & hon har inga pengar lallaa. Har inte kommit så långt ligger på sida 54 av 308. Bröjade läsa igår dock. Kunde inte somna på kvällen så jag låg & läste ett tag. :) Nej men nu ska jag ta & äta mina marabou hazelnuts & kolla lite bloggar & sedan fortsätta med boken. :) Vi ses när vi ses!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0