15 september / Congratz! (:

2010-09-15
20:38:42
hej bloggläsare! Asså shit det är ju fullt med läxor all the time you know! :o Så då hamnar bloggen lite på sidan av dethela. Slutade iaf 10 över 2. Gick dirr hem & satte mig & kollade på satc & käkade. hade inte ätit mer än 2 små bullbitar idag. Så jag var hungry. Runt 6 drog jag te min faster & firade henne. Åt kladdkaka & så. Umgicks med Lina också som kom dit. :) Sen så skjutsade hennes mamma hem mig för typ en halvtimme sen. Satte mig här & bloggade då. Messar även med cassie & Lina. Snart ska jag hoppa in i en dusch. Imorrn ärdet hökarängsloppet som gäller! yey! :d -.- Men ska göra mitt bästa iaf. Fast har inte en blekaste om vägen man jaja! =) '
C-YA' Puss ;*


2 bilder tagna nyss =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0